ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ (СРС) ТА ЇЇ КОНТРОЛЬ В МОДУЛЮ 3
ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ (СРС)
ТА ЇЇ КОНТРОЛЬ
№ |
Тема |
Кількість годин |
Види контролю |
1. |
Підготовка до практичних занять – теоретична підготовка та опрацювання практичних навичок. |
5 |
Поточний контроль на практичних заняттях. |
2. |
Самостійне опрацювання тем, які не входять до плану аудиторних занять. |
5 |
|
2.1 |
Деонтологія дитячого віку. |
0,5 |
Підсумковий контроль. |
2.2 |
Особливості антибіотикотерапії у дітей. |
0,5 |
|
2.3 |
Рідкі форми інвагінації кишечника у дітей. |
0,5 |
|
2.4 |
Ускладнення гнійно-запальних захворювань у дітей. |
0,5 |
|
2.5 |
Пункція суглобів у дітей |
0,5 |
|
2.6 |
Токсико-септичний шок у дітей. |
0,5 |
|
2.7. |
Хіміотерапевтичне лікування злоякісних новоутворень. |
0,5 |
|
2.8 |
Лапароцентез у дітей. |
0,5 |
|
2.9 |
Техніка лапароскопії у дітей. |
0,5 |
|
2.10 |
Можливості УЗД у дітей. |
0,5 |
|
3. |
Індивідуальна самостійна робота студентів з однією з тем за вибором. Огляд наукової роботи за вибором. |
9 |
Поточний контроль на практичних заняттях. |
4. |
Підготовка до підсумкового модульного контролю. |
10 |
|
Разом |
29 |